29 June 2010

cuba2 nak rajen

spm, 
dlm 14+ hari je lagi, 
tolak tambah tinggal 16 minggu sahaja, 
and about 4 month left 
utk study sumbat ilmu kat dlm otak.
kau dah ready nur 'amirah?
owh, YES
im soooo
not ready :)
 -------------------------

dan sebagai usaha
bagi mencapai keputusan yg boleh aku banggekan
dan x malu nak tunjuk kat generasi indigenous kecik2 masa depan
aku buat keputusan utk lebih rajen
dgn study lewat malam.

bile first time buat last week
owh, sangat sensara babe!
pegi skolah aku rase mcm ayam berak kapur!
in 5 seconds je dah boleh berdengkur kot time blajar.
adoiii

tu lah, dah lame x buat kan?
kalau form 3 dulu
hobi dah tu
sampai lepas habis je PMR
demam seminggu aku
haha
lawak je cite tuh :P

harap2 lepas nih boleh la biasakan diri
date dgn buku, kopi atau neslo(adam yg ajar ^^)
dan headphones bagi menghilangkan rase takot 
yg kadang2 datang tiba2
dan buat rambut aku mengerbang!?

nampak?

skarang alhamdulillah 
50% dah ikot
50% lagi will work on it (sabtu ahad tido je memanjang)
haha :P


No comments:

sile ambil no anda..
terima kasih :)

click for hit counter html code
free web hit counters