03 June 2010

birthday ayah!


ayah


he is my superman!

he is my bestfriend

he is my everything!!

i love you dad!
---------------------------------

24 may 2010
b'day ayah yg comel
he is now 52 years young!
ingat kan x celebrate kan
tau2
bile mak blk kerja
nah! amek kau
cheese cake with blueberry..
nampak mcm x berape memikat selera
sbb cake tuh xde decoration sgt
bile makan je
wow!
mmg sedap
tp, makan siket je
sbb nak simpan utk hari2 mendatang..
hehe




nampak mcm x sedap kan?

nih dah nampak sedap
tgk blueberry tuh!
bergelimpangan
pergh! my favourite!!


my dad
ade macam hero hundustan x?
haha
knp ea hidung sy x mancung mcm hidung ayah?


mak sy.
sape2 yg x pernah tau rupe mak saya
ini la die
:)


xoxo
assalamualaikum
salam 1 malaysia




No comments:

sile ambil no anda..
terima kasih :)

click for hit counter html code
free web hit counters