11 December 2009

geng UDANG! (2-dugong)

aku dgn 8 org yg lain(adk,sepupu ngan sedare) kitorang satu geng pegi serbu swimming pool hotel angsoka.
time hari isnin kitorang pegi, dkt 6 jam kitorang berendam macam badak, berenang macam dugung!
balik rumah je, kulit sume dah hitam..
tapi aku lain.
kulit aku merah, diorang la kate..
pedih gile, esoknye baru aku hitam...
kulit aku dah macam ular nak salin kulit dah!
tp still aku x serik2!
nak jugak pegi lagi...

semalam, aku pegi lagi dgn geng yang same...
kali ni best lagi..
sume org plan nak terjon beramai-ramai...
macam gajah sumenye~
hahaha :D

bile nak balik tu,
mak oi,
kulit sekor-sekor macam org hitam!
aku punye la paling best.
macam bukan melayu dah!
hahahha
dah macam geng abg black :P
balik kl nnt, harap2 cepat la aku back to normal.
x mati aku kene gelak dgn mak ngan ayah aku sendiri...
:)

No comments:

sile ambil no anda..
terima kasih :)

click for hit counter html code
free web hit counters