11 December 2009

geng UDANG! (1-makan)

aku dtg umah sepupu kat perak ni, hari sabtu yg lepas..
nak abes kan cuti skolah...
hari ahad, sarapan pagi di gabungkan dgn mkn tengah hari..
aku, sepupu2 semua, makcik pakcik ngan opah aku skali
pegi makan nasik lambai..

kedai tu kecik je aku tgk..
tp punye la famous dkt tlk intan...
dkt perak gak kot :P

first2 dudok teros oder.
5 mnt je, nasik dh sampai!
mak oi!!
terkejut gile aku!
punye la penoh pinggan tu!
ayam madu die besar penumbok!
macam nak kasi makan org kebulur...
tp, mmg aku tgh kebulur pon time tu...
hahahahaha :D

aku first2 nak makan pon dah pening.
nak makan ayam dulu ke,
nasik dulu ke?
wah, x penah aku pening sebab nak makan je!
hahaha, rezeki murah betol hari tu,
habis makan, perot penoh gile!
kenyang sampai malam!
tq pak anjang :)

jadi, sesiape yg berkunjung ke teluk intan, datang le kat kedai tu ea.
 tanye je org2 situ pasal nasik lambai...
mesti diorang tau...

------------------------------------------------------------------------------------

malam tu pulak mak anjang masak maggie special!
haikal, sepupu aku pulak belanje burger ayam.
makan lagi!!

sume pegi berkelah kat luar umah..
dah la malam...
makan selambe je...
x takot lansong..
sedap nye maggie tu, sampai x kesah dunia dah...
macam-macam muke ade time makan tu...
biase la tu...
kami kanak2 lagi :P



















 * ini bukan saye!


xoxo
'amirah :)

No comments:

sile ambil no anda..
terima kasih :)

click for hit counter html code
free web hit counters