Showing posts with label advices. Show all posts
Showing posts with label advices. Show all posts

18 April 2010

tq guys...



my best babe, no.1

emi
this best friend text me..
but the tings n words that she wrote cant be published
because it might be "disalahertikan" again~
but yet, she do it because she really support me :')

my babe no.2
kbah
buat bodoh je.
aku ada weh.
aku boleh back up.
kalau kene, aku boleh bangun berdiri time perhimpunan pagi2 tu.
aku tak kesa sbb aku tau ko tak slh.

my babe no.3
kak iz
sygg..
kuatkan diri okay?
don't worry, people makes mistake..we all do..
but the way we handle the mistake is different..
so akk nak mira handle it dgn tabah yeh :)
and about cikgu2 yang marah2 mira ..
biar je dorang ..
they know nothing about you .
but we( kawan2 mira and akk sendiri ) all know how great are you dear
mira doa Allah tabahkan hati mira..
it's a big test from Allah..
if you can face it then insya-Allah Allah makin sayang dekat mira .

babe no.4
manies
sabar yea .
myb ni dugaan je .
kteowg sume ade support kau .
klaw kte takde buat salah , nothing to be scared off .
:)

*my other fabulous babe did write to me too..
cah, ayu,my along,faid
and others

--------------------------------------------------------
im really2 terharu setelah membaca comment2 anda semua
ia ibarat membaca + mendapat surat cinta tau?

terima kasih
terima kasih
terima kasih
saya sayang anda semua
------------------------------------------------------

lepas je bace sume tuh kan
aku tutup pintu
pastu huja lebat pon turun~
tahan bunyi la
sebab takot nnt ade pulak yg dengar, malu la :P
tp hujan kali nih lain siket
hujan+pelangi+matahari sume ade
maknenye, nangis tapi senyum + gelak sume
mcm orang gile?
haah, lebih kurang la kot?

07 April 2010

kanak-kanak pintar :)

salam~

kanak-kanak secara umumnya ialah
manusia yg berumur antara 1.5 tahun hingga 12 tahun
(kalau x silap la )
bla,bla,bla..
haha
cukuplah dgn info2 yg boring tu..

ok, post kali nih
nak share tentang pendapat "sy", boleh?

kanak-kanak or budak kecik la kan, (segelintir n bukan semua!)
eh, kejap..
nak fikir due kali sebelom tulis..
em, x jadi lah...
takot nnt sy secara x sengaja mengguris hati seseorang pulak kan?
ok x pe lah~
simpan je dlm hati

-------------------------------------------------

ok, here are some cute, awesome and talented kids....
enjoy :)


pernah denga perkataan ukulele x?
ukulele tuh guitar yg kecik tu la~
comel je bile die buat hidong gerak2, haha



pernah dengar lagu cuppycake?
she's the real singer :)
comel kan?
tahun 1994
she's 20 now!



he's sick, i belive~
poor him
but, still
i love this video :)



and this is like
the best ever!
you sure have watch it right?
these boys even get on tv for these video you know?
super cool :)

24 March 2010

the best mathematical formulas!



Smart man + smart woman = romance

Smart man + dumb woman = affair
Dumb man + smart woman = marriage
Dumb man + dumb woman = pregnancy

nice one right?
so, girls..
be smart, and not dumb :)
sile ambil no anda..
terima kasih :)

click for hit counter html code
free web hit counters