24 June 2010

kau buat aku ghairah! (1)


kau, anda, you, kamu..
ape bende yg buat korang ghairah gile,
gadis cantik?
lelaki handsome?
manusia sexy?

for me,
it gotta be MINI COOPER...
rawrrr!!
ia hot
ia sexy
ia menawan
urghhhh!!


tak caye tanye ayah aku, abg aku, adik aku, mak aku,
semua2 la..
mereka menyaksikan sendiri keGHAIRAHan itu sendiri..

kalau nampak je,
sanggup aku toleh tengok kete tu past by depan aku..
teleng kepala sampai 180°
tengok sampai kete tuh lesap
perghhh...
memuaskan nafsu kot?!
dan ia jugak tidak menambambah dose ^^



F you!!

p/s: itulah jawapannye
kalau ade orang tanye soalan"JEALOUS?"
kat aku bile die dah 'own' mini cooper...

---------------------------------
cara2 utk memiliki mini cooper sendiri!!

1.mencuri-
tetttt,
ini aku reject awal2.
bukan mini cooper yg aku dapat nnt,
kereta polis yg angkut aku masok balai :P

2.kahwin-
kahwin dgn mane2 tan sri yang dah x lame nak hidop tu kan,
then esok bile die dah mati
angkat la duit die.
aku beli cash kau!
hahahaha
atau kahwin dgn sape2 yg ade kete nih.
x sampai sebulan
aku cerai la dgn die
pastu mintak la kete tuh sebagai nafkah
hahaha
boleh ke? ^^

3.hadiah
mintak la sape2 yg sayang aku
hadiahkan aku :P
ade ke pon yg baik sangat nak membabi buta
kasi hadiah tu kat aku?

4.kerja
ini jalan yg paling halal,diredhoiii allah
dan berbaloi dan amattttttttt lama.
gaji aku kalau rm 5 angka sebulan boleh la
aku beli setelah setahun bekerja
cewahhh
angan2 je pompuan ni!

5.tipu
ha, ini cara yg agak tidak bemoral
tp agak boleh pakai la
kalau aku punye gaji ok2 je kan
aku akan pakai cara org malaysia hari ini
ubahsuai kelisa jadi mini cooper
or at least MACAM mini cooper :P


No comments:

sile ambil no anda..
terima kasih :)

click for hit counter html code
free web hit counters