06 June 2010

16+2 hari "CUTI"

cuti ini bukan cuti yang kena pakai libresse itu ya!
ini cuti sekolah atau orang poyo + berlagak panggil
"school holiday" tapi bunyi macam "skol holidei"
hahaha :P

orang lain cuti sekolah 16 hari atau 2 minggu+2 hari
SAHAJA
tapi aku?
buat cuti sendiri 2 hari lagi
khamis & jumaat
baik bak malaikat kan?
SEBAB?
sakit biasa datang lagi la kawan-kawan
migrain(betul kah ejaan ini?)
seperti orang tua bukan?
sebab saya tidur lebih-lebih pon ya juga :D


dan sebab kepada SEBAB tadi itulah,
aku tak hanta duit untuk borang matrikulasi
aku tak ambil ujian agama
aku tak dapat dengar gossip-gossip liar di sekolah
sungguh malang nasib ku :(
lagi2 bab gossip liar itu

xoxo
asslamualaikum
salam 1 MALAYSIA

p/s: ayat saya hebat kan? ^^

No comments:

sile ambil no anda..
terima kasih :)

click for hit counter html code
free web hit counters