12 April 2010

i sincerely think it's stupid =='

atas pokok kelapa ada apa?

baiklah, seorang bijak pandai memberi saya dah rakan2 teka teki ini..
setelah mendengar soalan ini, kami terus blur dan tertanya2 akan jawapannya..

dan bijak pandai itu memberi tahu bahawa jawapannya ada kaitan dengan matematik..
kami teros berfikir dan memberikan jawapan yg logik dan diterima akal
seperti angin, burung, bla3...
tp masih ia tiada kene mengena dengan matematik.
kemudian aku mendapat jawapan dari seorang teman
bahawa jawapan teka teki itu ialah
KERETA PROTON bla3..

aku kemudian bertanya
"kenapa pulak begitu wahai teman yg budiman?"
die memberitahu bahawa si bijak pandai berkata
"soalan saya, suke hati saya lah bagi jawapan apa pon"
i was like,
"owh, ok"
and i sincerely think it's stupid!


assalamualaikum,
salam 1 malaysia,
indigenous girl.

No comments:

sile ambil no anda..
terima kasih :)

click for hit counter html code
free web hit counters