22 March 2010

TELUK INTAN :)

sabtu,
20 mac 2010...

bertolak ke perak dlm tengah hari kot..
ude nak hanta haikal blk asrama ahad nnt(dah lepas dah pon :P)
so, sekali lah hanta dina n nurul pulang ke pangkuan keluarganya..
haha.
aku?
saje2 je ikot.
nak teman mak ude..
supaya tdk memandu seorang diri
hahaha
pandai betol aku buat alasan kan?

sampai2 je umah mak anjang(ibunya dina n nurul-cousin sy)
teros makan!
haha
memang power lah...
lauk ape ea?
x ingat dah..
yg pasti, aku kenyang..
:D

pastuh..
naik ke bilik atas..
di situlah bermulanya
perhimpunan cousin2 sume :)
dudok dlm "BILIK PINK"

*ade 5 bilik utama
"bilik pink, tadi tuh"
"BILIK BIRU"
"BILIK HIJAU"
"BILIK IBU n AYAH"
"BILIK AIR.."
hahaha :P

mule2 tuh aku buat keje math sket
then teros2 sume berkumpul..
mak anjang dah beli laptop baru kan..
mudah dibawa kemana-mana sahaja...
even dlm tandas!
hebat2..
(bajet aku org asli jakon)
:D

then diorang show kat aku satu video nih
pergh..
mmg power
nasib baik diorang dah bagi tau awal2
sempat jugal la kau tutop glasses aku dgn tangan..
telinga aku dengar je
sebab x scary
time bende tuh klua,
aku bukak sket jari aku
perghh
mmg hantuuuuu!

time tuh aku tgh chat dgn faid kat FACEBOOK!
datang lah idea utk mengenakan die..
bersama2 cousins aku yg SWEET belaka
buat plan nak kene kan die
haha

siap cakap video tuh macam muke cah la(kawan die, kawan aku juga)
yg x boleh bla nye die percaya..
hahaha
seminit kemudian
terhasil lah ini..
hhahaha
------------------------------------------

kata faid: BABI KAUUU SETAN!!! AAaAa!!


Kaca Mata
yayyyyy..
hahahahaha :DDD

Muhammad Faid
weiii~~ takleh tido malam aku. aku da agak da mule2.
time starting video tuh aku da dpt rasa cam ade sumtink wrong. hahahaha. babi weeiii. aku tgh menggeletar dari ujung rambot ke ujang urat kaki aku nih.... eerrrgghh...

Kaca Mata
haha
nak tau something?
aku tgh dok dgn cousin2 aku kat sini
haha
sume tgh gelak kat kau dowh :DD...

diorang la,
mcm setan kene kan aku tadi,
hahaah,

macam nyah blakang masjid india aku jerit tadi
hahahaha
mmg ******

*diorang tanye, mcm cah x?
haha, bodoh gile


Muhammad Faid
HHHAHAHHAHAHHAHAHA!
kim slm jari hantu kat diorang. haha.
jantung aku dah cam nak terkeluar dah td. sumpah weh. haha. mcm cah? mcm tapak selipar aku ade arr. haha!
*bace lagi tekan nih.

-------------------------------------
dah la time tuh hujan lebat..
guroh, kilat sume power2...
sampai menangis2 lah adk sedare aku yg kecik tuh..
tp, memang best lah cousin gathering petang tuh..
dlm BILIK PINK,
mengenekan faid...
haha

masa pon berlalu...
sudah pkl 7mlm...
bersiap lah utk ke pasar malam
dah lame x pegi pasar malam kat pekan :)
lepas beli makanan sume
kitorang lepak kat jam tinggi
* orang malaysia panggil menara condong..
org perak panggil jam tinggi jeh, sempoi bukan?
haha


caousin2 aku bawak laptop skali kat situ
diorang kate ade free wifii..
ea?
haha
disebabkan x de kamera..
pakailah oleh kami webcam
lihat lah ye :)


jam tinggi/menara condong :)


purple

hujau
*dia bukan menunjukkan jari tengahnya ok. haha


red(ish)

having so much fun!
* no im not kissing her :*


yay! i love this one :)


ude and our little tiqah :)


aina x senonoh dgn jari die
haha :*


aina with her JARI


lepak je :)


makan , minum, sembang2

webcam 1

webcam2

webcam 3- cucu2 lamah + khalid yg girl2 semua :)

xoxo,
mula rindu kome sume:(

No comments:

sile ambil no anda..
terima kasih :)

click for hit counter html code
free web hit counters