11 December 2009

hobi baru...




bile cuti skolah...
masa banyak yg free..
selain main game kat facebook,
skarang aku suke klua umah..
jalan ke, duduk2 saje ke
sambil tu tgk langit...
tgk awan...
suke tgk warne awan ngan langit yg berubah2...
mungkin ade org rase, ni bende boring..
ea?

bile pagi, time sunrise paling best!
bile tgh hari, langit biru je~
bile dah senje, sunset cantek sgt...

tenang sgt, lupe semua masalah...
lupe stress nak spm...
lupe orang poyo & berlagak tu...


bile rase tenang..
aku terfikir,
betapa besarnye kuasa allah.
betapa agung nye allah, mencipta bende2 yg seindah itu..
kan best, kalau aku ade lesen bawak helicopter...
boleh aku pusing satu malaysia ni...
tengok semua keindahan alam ciptaan allah :)


P/S: mak aku ajar, kalau kite dah pandai, jangan la berlagak. sebab tu hanya pinjaman je. nnt tuhan amek balik, camne? mak korang mesti ade cakap gak kan? cume korang je yg dah lupe...


XOXO,
amirah :)

No comments:

sile ambil no anda..
terima kasih :)

click for hit counter html code
free web hit counters